وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

تجربه های وبگردی من

وبلاگ سجاد نجفی

با خودم گفتم من که هر چند وقت یه بار دنبال مطلبی در اینترنت‌ام تا کار خودمو راه بندازم، خب وقتی کارم راه افتاد و اون مطلب رو در وب پیدا کردم، در یک وبلاگ انتشار بدم تا هم خودم اون مطالب رو داشته باشم و هم به کسایی که دنبال همون چیزایی‌اند که من دنبالشون بودم{!!!} کمکی کرده باشم!

پیام های کوتاه
۰۲
فروردين ۹۲

راهنمای قرار دادن کد های آمارگیر و سایر کد ها در سایت:

برای قرار دادن کد های آمارگیر ابتدا از منوی کنار وارد قسمت نمایش شوید.

سپس از زیر منوی نمایش روی ابزارک ها کلیک کنید.

در صفحه باز شده ناحیه های مختلف قالب طراحی شده را مشاهده میکنید که میتوانید در هر قسمت که بخواهید هر چیزی از جمله کد آمارگیر و.. را قرار دهید.

{ادامه آمورش در ادامه مطلب}

برای قرار دادن کد آمارگیر از سمت راست کادر متن را کشیده و در ناحیه مورد نظر رها کنید و کد آمارگیر را در درون آن قرار داده و در پایان دکمه ذخیره را بفشارید.

مراحل تصویری انجام این کار را در تصاویر زیر مشاهده کنید..

راهنما وردپرس

 

راهنما وردپرس

راهنما وردپرس



تمام!

موفق باشید

نظرات  (۱۹)

خیلی خوبه
سلام
من اینکار رو که میکنم موقع ذخیره یه چیز دیگه ذخیره میشه و کد درست کار نمیکنه؟
علتش رو شما میدونین؟
پاسخ:
سلام بر شما
شما احتمالا یا کد رو دستکاری کردید و یا کد رو ناقص وارد کردید، چون هر چیزی رو درون ابزارک بذارید سیستم اون رو به html ترجمه میکنه و به کاربر نمایش میده.
با سلام
ممنون عالی بود
پاسخ:
سلام بر شما
موفق باشید

سلام مرسی داداش دمت گرم

پاسخ:
سلام بر شما
قابل شما رو نداشت :)
موفق باشید
سلام
واسه من قبلا زیر موی نمایش ابزارک داشت!
اما الان نداره!!!!!!
پاسخ:
سلام دوست گرامی؛
انجمن پشتیبانی وردپرس پارسی:
http://forum.wp-parsi.com
تو سایت بالا هر مشکلی دارید مطرح کنید، پاسخ شما در کمترین زمان داده خواهد شد.
موفق باشید
سلام
تشکر تشکر
پاسخ:
سلام
قابل‌نداش قابل‌نداش
:)
با سلام
من خبرنگار افتخاری سایت کواره هستم
واقعا لازم دونستم ازتون تشکر کنم
برای اولین بار در عمرم در اینترنت از کسی تشکر کردم
عالی بود
www.kavare.ir
پاسخ:
سلام بر شما
خواهش میکنم. مطلب قابلداری نبود
باید تشکر کردن از دیگران را بیشتر تمرین کنید :)
سلام ممنون از آموزشتون خیلی عالی بود یا علی
پاسخ:
سلام بر شما؛
خواهش میکنم. لطف دارید.
با تشکر. من از آموزش شما در سایت خودم برای قرار دادن آمار گیر استفاده کردم.
پاسخ:
تشکر از شما
lتشکر می کنم
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۲ لوازم بهداشتی
عالی بود
ممنون
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض سلام خدمت دوستان
وقتی کد ذخیره میشه تنها یک لینک در وردپرس ایجاد میکنه که باید بزنی تا بری اون آمار را ببینی  درحالی که من میخوام آمار در سایت دیده بشه ؟
پاسخ:
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض سلام خدمت شما دوست گرامی
این مورد بستگی به آمارگیری داره که انتخاب میکنید.

بسم الله
سلام ... بخشید ی سوال دارم ... من توی وبلاگم آمارگیر وبگذر دارم و بازدید هایی که از طرف مجله توپک ارسال میشه ، میخواستم بدونم آیا خود وبگذر یا احیانا خود اون مجله یا گوگل برام ارسال بازدید مبفرسته یا شخصی آدرس وبلاگ منو به اون مجله برای بازدید رایگان داده... ممنون میشم اگه زودتر جواب بدید
پاسخ:
سلام بر شما
احتمالا لینک وبلاگ شما در اون مجله ای که فرمودید وجود داره.
حالا ممکنه به طریق های مختلفی مثل لینک در دیدگاه های اون سایت یا در نوشته ها یا جاهای دیگه اون قرار داشته باشه و با کلیک کاربرای اون وارد وبلاگ شما بشن.
سلام دوست عزیز یه سوال داشتم خواستم بدونم میتونم وبگذر رو توی سایت ورد پرس بزارم؟ میشه جواب بدین لطفا
پاسخ:
سلام دوست گرامی،
بله این آموزش در همین رابطه است.
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۲ آژانس فارا گشت کوروش کبیر
دوست خوبم
خدا خیرت بده کلی گیر بودم برای اجرای اینکار ولی نمیدونستم چطور انجام بدهم،خدا رو شکر که مثل شما ها هستند
میتوانید نتیجه آموزشتان را در سایت ما  ببینید
آژانس هواپیمایی
www.faragasht.com
پاسخ:
از ابراز لطفتون سپاسگزارم
موفق و پیروز باشید
سلام ممنون از سایت خوبت ببین داداش قبلن سایتم html بود وبگدر آدرس سایتایی که تبلیغ داده بودمو عین ساعت نشون میداد از وقتی سایتم وورد پرس شد وبگذر آمارو نشون میده ولی لینک سایتایی که تبلیغ دادمو بصورت خط تیره نشون میده میشه راهنمایی کنی چیکار کنم چون برام مهمه
پاسخ:
سلام .
این که میفرمایید به صورت خط تیره نشون میده متوجه نمیشم. آدرس بدید تا ببینم.
سلام خسته نباشید
جناب من دقیقا همین کار انجام میدم ولی بعد قرار دادن کد سرعت لود سایتم که 5 ثانیه هستش میره بالای 40s میدونید دلیلش چیه؟
چون بعد حذف کد دوباره درست میشه
ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ:
سلام
آره. این مشکلی هست که برای سایت هایی که آمارگیر خارجی استفاده میکنن وجود داره
منظور از آمارگیر خارجی آمارگیرهایی هست که از طریق یه سایت دیگه آمارتون رو میبینید مثل وبگذر، پرشین استت و... اما برای این که سرعت سایتتون کم نشه و آمار رو هم داشته باشید راهش استفاده از آمارگیر داخلی در وردپرس هست برای این کار در پنل مدیریت وردپرس بخش افزونه ها، افزودن رو بزنید و از اونجا در بخش جستجو سرچ کنید:

WP Statistics

و بعد این افزونه رو نصب کنید. افزونه WP Statistics که مصطفی صوفی طراحی کرده در دنیای وردپرس معروفه و یکی از بهترین افزونه های طراحی شده در زمینه آمار وردپرس هست.

موفق باشید

سلام خسته نباشید
خیلی ممنون از راهنمایینون کاری که گفتید انجام دادم نتیجش خیلی بهتر شد ممنون
پاسخ:
سلام بر شما
سپاسگزارم
قابلی نداشت
با سلام من تمام این کارارو انجام دادم ولی بازم درست نشد 
پاسخ:
سلام. حتما کد آمارگیر رو قرار ندادید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی